Marketing je základ prodeje. Co všechno obnáší?

Prodej nemovitosti je dnes souborem celé řady důležitých kroků. Jejich souhra je při hledání správného kupce zásadní. Jedním z nich je kvalitní a dobře zvládnutý marketing. Dnes možná vůbec nejdůležitější.

Číst

Marketingový plán

Každá nemovitost vyžaduje individuální přístup a promyšlený marketingový plán. Profesionálně zpracovaná prezentace a správně zvolená marketingová strategie dokáže zacílit na co největší množství potencionálních zájemců. Výrazně tak zvyšuje šanci na úspěšný a rychlý prodej nemovitosti za co možná nejvyšší cenu.

Prodejní cena

Před prodejem nemovitosti je základem nastavit správnou prodejní cenu. Důležitá je také příprava nemovitosti – takzvaný home staging. Tato marketingová metoda má za úkol zdůraznit přednosti nemovitosti, odosobnit interiér pro co nejširší spektrum zájemců, ukázat nemovitost v co nejlepším světle, a přitom zachovat její autentičnost. Při tvorbě nabídky se nesmí zapomenout na fotografie a také videoprohlídku.

Inzerce

Do inzerátu byste také měli ideálně vložit přehledný půdorys s jednotlivými rozměry místností. Ten poskytuje důležité informace pro kupujícího o dispozičním řešení nemovitosti.

Inzerování na nejsledovanějších placených realitních portálech je nezbytnou nutností. Naopak inzerování na různých bezplatných a bazarových serverech vhodné není. Degraduje nemovitost na obyčejné použité zboží.

Placené kampaně na sociálních sítích se zacílením na určitou věkovou či zájmovou skupinu v dané lokalitě je dnes již běžná technika úspěšného prodeje. Existují i další techniky, které prodeji výrazně napomáhají, jsou to i plakáty na dané prodávané nemovitosti či letáky. Tato technika pomůže přilákat zájemce o danou lokalitu.

Databáze

Realitní makléři také využívají databázi kupujících. V té jsou shromážděné poptávky, které od klientů mají. I díky ní se dá kupec najít velice rychle a za tu správnou cenu.
Dobře nastavený marketingový plán vyžaduje zkušenost a znalost lokálního realitního trhu. Stojí peníze, ale můžete si být jisti, že jde o dobrou investici s vysokou návratností! Nikdy nešetřete na marketingu. Poraďte se s někým, kdo ví, jak správný marketingový plán vypadá a uvidíte, že investice se vám bohatě vrátí.

Pokud potřebujete rychle znát cenu vaší nemovitosti, třeba pro dědické řízení, využijte online odhad. Na základě dodaných informací vám tento dokument přijde do schránky.